Telefony IP i słuchawki z mikrofonem, czyli podstawowe wyposażenie do firmy

Wyposażenie firmy w odpowiednie urządzenia oraz sprzęty jest szalenie ważne, ponieważ od tego w dużej mierze zależy jakość i wydajność pracy. Jeżeli zależy nam na tym, aby firma prosperowała na najwyższym obrotach oraz się rozwijała, wówczas warto zadbać o dobrej jakości telefony, komputery, słuchawki bezprzewodowe. To podstawa.

Nowoczesna telefonia IP zamiast standardowego telefonu

Obecnie coraz więcej przedsiębiorców odchodzi od tradycyjnych telefonów w sieci telekomunikacyjnej, na rzecz telefonów IP, które są bardziej praktyczne. Po pierwsze dają więcej możliwości, bo można za ich pośrednictwem wykonywać rozmowy wideo albo telekonferencje. Co więcej są po prostu tańsze, połączenia krajowe i zagraniczne kosztują kilka gorszy, także można zaoszczędzić naprawdę dużo pieniędzy. Nowoczesna telefonia IP zamiast zwykłego telefonu to świetna sprawa, bo to nie tylko sposób na oszczędność, ale także wyższa jakość obsługi klienta. Decydując się na wdrożenie technologii IP można znacząco polepszyć jakość dźwięku i wyeliminować szumu i hałasy z otoczenia, co niewątpliwie bardzo pozytywnie wpłynie na poziom obsługi klienta. To dobra opcja, jeżeli zależy nam na bardziej profesjonalnym odbiorze ze strony rozmówcy. Jeżeli chodzi o zakup telefonów IP to wybór jest ogromny, choć warto ograniczyć się wyłącznie do urządzeń pochodzących od sprawdzonych, renomowanych producentów, którzy oferują sprzęt wysokiej jakości, nie tylko trwały, ale też funkcjonalny z mnóstwem możliwości. Pamiętajmy, że telefon konferencyjny trzeba dopasować do wielkości pomieszczenia.

Zestaw słuchawkowy do call center

Druga rzecz to wysokiej jakości słuchawki do call center, które będą wygodne i komfortowe w użytkowaniu. Dobrym wyborem będą na przykład takie od Jabra evolve 40, które sprawdzą się zarówno w pracy konsultanta telefonicznego, jak i do słuchania muzyki, Zaawansowana technologia sprawia, że mikrofon doskonale redukuje wszelkiego rodzaju szumy i dźwięk z otoczenia nie przeszkadza w rozmowie, nawet jak  w pomieszczeniu jest dość głośno. Za pośrednictwem słuchawek  Jabra evolve 40 można prowadzić wysokiej jakości rozmowy, dzięki temu obsługa klienta będzie na wysokim poziomie. Słuchawki i mikrofon dają naprawdę idealne warunki dźwiękowe, dzięki temu praca będzie wydajniejsza i skuteczniejsza, dwie strony będą się nawzajem rozumieć. Warto wspomnieć również o tym, że Jabra evolve 40 mają funkcję inteligentnego przekazywania połączeń, co pozwala w prosty sposób przełączać się z komputera na smartfona. To doskonała sprawa, jeżeli w czasie prowadzenia rozmowy z klientem będziemy zmuszeni opuścić biuro, wówczas możemy bez problemu pozostać w kontakcie z rozmówca. Marka Jabra jest znana i ceniona, specjalizuje się w nowoczesnych rozwiązaniach dźwiękowych. Słuchawki, które firma ma w swojej ofercie są praktyczne, funkcjonalne, dają dobrej jakości, czysty dźwięk, zapewniają wysoki komfort pracy.