Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Terapeuta

TERAPEUTA – EWELINA KOWALCZYK

 

godziny pracy

poniedziałek

8:40 – 11:00

12:15 – 14:45

wtorek

8:35 – 9:20

13:05 – 15:40

środa

8:30 – 9:15

11:15 – 13:55

czwartek

8:40 – 10:10

11:15 – 12:00

14:00 – 15:30

piątek

9:20 – 12:00

Zachęcam do kontaktu osobistego z terapeutą w czasie terminów konsultacji podanych przez wychowawców klas oraz do kontaktu mailowego poprzez dziennik elektroniczny.

Numar telefonu (58) 738 63 48.

 

PLAN ZAJĘĆ – Bogusławy Bielawskiej

 

 

 

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

1.

7:30 – 8:15

 

 

 

 

 

2.

8:25 – 9:10

 

 

 

 

 

3.

 

9:20 – 10:05

 

 

 

 

Terapia

pedagogiczna

 klasa V G i V H

4.

10:15 – 11:00

Terapia pedagogiczna

klasa V B

 

 

Terapia pedagogiczna klasa V C

Terapia pedagogiczna

klasa V F

5.

 

11:15 – 12:00

 

Terapia

pedagogiczna

klasaV B

Terapia pedagogiczna

klasa V A

Zajęcia wyrównawcze

Klasa III B

Rewalidacja

klasa IV C

 

6.

 

12:15 – 13:00

 

 

Terapia pedagogiczna

Klasa V D

Terapia pedagogiczna

klasa V E

 

 

PLAN ZAJĘĆ – Alicji Meggier - Szlas

 

 

 

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

1.

 

7:30 – 8:15

I grupa A

I grupa B

V grupa

 

 

 

2.

 

8:25 – 9:10

II grupa

VI grupa A

VI grupa B

 

 

 

3.

 

9:20 – 10:05

I grupa A

I grupa B

VII grupa

 

 

 

4.

10:15 – 11:00

 

VIII grupa

 

 

 

5.

11:15 – 12:00

IV grupa

 

 

 

 

6.

12:15 – 13:00

 

IX grupa

 

 

 

 

GŁÓWNE CELE PROGRAMU TERAPII PEDAGOGICZNEJ TO:

- usprawnienie i stymulowanie funkcji percepcyjno- motorycznych,                                                              

- prawidłowe ukształtowanie osobowości, m in. w sferze emocjonalnej,                                                             

- eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu                                                                                 

- ćwiczenie umiejętności prawidłowego czytania i pisania,                                                                                 

- eliminowania luk w wiadomościach przewidzianych programem na szczeblu uczenia się dziecka.

            Najbardziej skuteczne jest uczenie polisensoryczne  – jednoczesne zaangażowanie wielu zmysłów: słuchu, wzroku i kinestezji.

            Maksymalnie wykorzystywać należy te zmysły, które funkcjonują prawidłowo  z jednoczesnym ćwiczeniem tych słabszych.

Uczniowie pracują w grupach 2-5 osobowych spotykając się raz w tygodniu lub co dwa tygodnie. Zajęcia są dostosowane do indywidualnych potrzeb oraz możliwości uczniów.

ZAŁĄCZNIKI:

								

Plan terapia pedagogiczna 2018 - Ewelina Kowalczyk

Utworzono dnia 22.10.2018, 20:16

Dekalog dla rodziców

Utworzono dnia 07.10.2018, 15:54

PTD rekomenduje literaturę

Utworzono dnia 07.10.2018, 15:54

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Listopad 2018
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Imieniny

Zaloguj się do szkolnej poczty