Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

wycieczka do Warszawy

Utworzono dnia 11.06.2018

Uczniowie klasy VI b i VI d  wraz z nauczycielkami Agnieszką Lesner, Anitą Krystkiewicz oraz Wandą Kubiaczyk uczestniczyli w dwudniowej wycieczce do Warszawy w dniach 07-08 czerwca 2018 roku.  Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Grobu Nieznanego Żołnierza, następnie udaliśmy się do Zamku Królewskiego. Tam z przewodnikiem poznawaliśmy uroki pięknych komnat, rekwizytów, obrazów i rzeźb. Ogromne  wrażenia  robiły złocenia, które zadziwiały wszystkich uczestników. Później udaliśmy  się do Łazienek Królewskich. Tam spacerowaliśmy i podziwialiśmy uroki natury.  Wspaniałą atrakcją była wizyta w sejmie. Na zaproszenie posła Kazimierza Plocke mogliśmy uczestniczyć w obradach i zwiedzać obiekt. Pan Poseł serdecznie nas przywitał, oprowadził, a także odpowiadał na nasze pytania. Bardzo  podobały mu się pytania Huberta i Oliwiera.  Na koniec otrzymaliśmy prezenty- smycz, ołówek i zakładkę z logo Polski. Na koniec zwiedzaliśmy stadion PGE Narodowy. Tutaj poznaliśmy szatnie piłkarzy i zwiedziliśmy pomieszczenia służbowe, a także byliśmy na punkcie widokowym.  Zmęczeni, ale szczęśliwi udaliśmy się na nocleg. Kolejny dzień rozpoczął się od zwiedzania ,, Muzeum Powstania Warszawskiego". Tam z kartami pracy poznaliśmy niezwykłą  historię ludzi, którym przyszło żyć w tak krwawym czasie.  Byliśmy podzieleni na trzy zespoły i każda grupa musiała w wyznaczonym czasie rozwiązać zadania. Później udaliśmy się pod Pomnik Małego Powstańca oraz do Syrenki Warszawskiej na  Starym Mieście.  Ostatnim punktem naszej wizyty w stolicy było zwiedzanie  Centrum Nauki Kopernik. Szczęśliwi, ale zmęczeni wróciliśmy do domu pełni niesamowitych wrażeń podczas tak krótkiego, ale owocnego wyjazdu. To była wspaniała wycieczka do stolicy naszego państwa.

Zdjęcia

23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Imieniny

Zaloguj się do szkolnej poczty