Google AdWords – reklama wideo, graficzna i  tekstowa w internecie

W  dzisiejszy czasach  nie ma mowy o tym, aby firma odniosła  sukces w prowadzeniu swojej działalności bez obecności w internecie. Coraz większa liczba klientów robi zakupy za pośrednictwem sklepów internetowych.  Każda szanująca się firma powinna posiadać zarówno  stronę internetową, konto na portalach społecznościowych takich jak Twitter, Instagram czy  Facebook.  Wiele firm prowadzi również blogi firmowe i kanały na YouTube.  Dzięki tym działaniom opartym  na budowaniu pozytywnych relacji z odbiorcami firma buduje pozytywną reputację  i wizerunek w oczach potencjalnych klientów.  Skuteczna reklama w internecie możliwa jest między innymi dzięki gogle adwords.  Dzięki czemu firma może umieszczać  reklamy swoich produktów w postaci reklam tekstowych, graficznych czy  reklam wideo. W kampanii AdWords bardzo ważne jest określenie budżetu jaki będzie wyznaczony na działania promocyjne, jak również określenie celów i metod działania.  Strony internetowe, które osiągają wysokie wyniki  wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych mogą liczyć na dotarcie do większej liczby konsumentów co może zwiększyć dochody firmy o kilkaset procent. 

Gogle adwords a YouTube

YouTube to ogromne platforma  z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie.  Wielu youtuberów to rozpoznawalne marki, które również współpracują  z wieloma wiodącymi firmami oferując ich produkty i usługi.  Jest to bardzo skuteczne narzędzie sprzedaży  i pozyskania nowy klientó.  Reklamy wideo umieszczone na YouTube mogą być skierowane do konkretnych odbiorców ze względu na płeć lub lokalizację, jak również zainteresowania. Wybierając  reklamę w  gogle adwords możesz również ustalić miesięczny limit jaki chcesz wydać na reklamę swojej działalności. Połączenie konta YouTube z gogle adwords spowoduje, że można  na bieżąco śledzić statystyki i skuteczność wyświetlania.  Wielu użytkowników to właśnie na YouTube poszukują informacji o konkretnych produktach. Bardzo dużą popularnością cieszą się  filmy dotyczące recenzji produktów, między innymi kosmetyków  czy sprzętu elektronicznego. W ramach reklamy swoich  usług wiele firm nawiązuje stałą współpracę z twórcami filmów na YouTube, którzy reklamują w swoich filmach  produkty  i dzielą się opinią na ich temat.  Bardzo często dzieje się tak, że zarekomendowany przez youtubera produkt w ciągu kilkudziesięciu minut zostaje   wykupiony na stronie internetowej sklepu.  Dzięki czemu firma odnotowuje duże  przychody i staje się rozpoznawalna wśród konsumentów.  Aby odnieść sukces w promocji i rozwoju firmy warto wykorzystywać różne kanały działania, zarówno media społecznościowe  jak i linki sponsorowane i pozycjonowanie stron internetowych. Dzięki darmowym narzędziom wiele działań możemy przeprowadzić sami. Jednak w sprawach związanych z pozycjonowaniem stron warto  skorzystać z pomocy doświadczonego specjalisty SEO, który zajmuje się między innymi analizą konkurencji, diagnozą spadku, weryfikacją działań innych agencji SEO, link buildingiem  czy doborem odpowiednich słów kluczowych pasujących do profilu i tematyki firmy.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl